فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

مشخصات بلاگ
فاطر مرصوصین
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۰/۰۳
    ...

این جمعه ام سر آمد

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

این جمعه ام سرآمد اما گلم نیامد

ای وای بر دل من ای وای بر دل من

 

 امروزم نیز سرآمد و خورشید جمعه ای دیگر به غروب نشست اما خبر از گل یاسم نشد

شمار جمعه ها از دست برون رفته

نمیدانم چند تا جمعه

یکی دوتا سه تا ...نمیدانم

ولی هنوز نا امید نشده ام

جمعه دیگر را هم به انتظار می نشینم

شاید جرگه دعاهایمان پر نشده . اما هرچه هست هنوز لایق دیدار مولا نیستیم

البته نیستیم را نمی دانم ولی نیستم را خوب میدانم

 چون مطمئن نیستم که دیگران چون من آنقدر خطا در اعمالشان باشد که فرزند فاطمه از آنها نیز رویگردان باشد

آنقدر بر خود می بالیدم که چون او بیاید ، مر در زمره بهترین یارانش می شوم

می دانی از چه می ترسم

می ترسم که به عاقبت شیطان گرفتار شوم

شنیده ای که شیطان در عرش برای خود منبری از نور داشت که فرشتگان برای شنیدن خطابه هایش به صف می شدند

و شنیده ای که او می گفت آنچه را که از گمراهی عابدی از عبادالله پدید خواهد آمد

غرورش کفاف این را نداد تا به خود بنگرد که آیا این فرد که خواهد بود

و خود از جرگه بهترینها به زمره بدترین ها رهنمون شد

می ترسم ندای یابن الحسن امروز من ، پرده ای بر چشمنان درونی ام افکند و غروری برایم مهیا کند آن سرش نا پیدا

غروری که فردا در مقابل مولایم قرار بگیرم

خداوند آن روز را برایم نیاورد ...بمیرم و آن روز را نبینم

مولا

بیا و دست عنایتت را بر قلب بیمارم مسح کن

بیا تا با خاک کف پایت تیمم نماز عشق کنم و به سوی معبود دو رکعت خالصانه نماز کنم

مولا بیا که دیگر توانی در من نمانده   می ترسم نیائی و همین عشق ناچیزم هم مرا به ورطه گمراهی کشاند

مولا

من برای ظهورت دعا می کنم   تو هم برای حضورم دعا کن

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و سهل له المخرج و اوسع له المنهج و اقتل به الکفار و المنافقین و جمیع الملحدین حیث کانوا من مشارق الارض و مغاربها و سهلها و جبله و برها و بحرها و املاء به الارض عدلا و قسطا کما ملئت ظلما و جورا انک علی کل شی ء قدیر

اللهم بلغه سلامی و صلواتی و اجعلنی من احبائه و انصاره و اعوانه و اشیاعه و من المستشهدین بین یدیه و تحت لوائه

به فاطمه و ابیها و بعلها و ابیها و به صدر الحسین یا الله

 

  • سما علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی