فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

مشخصات بلاگ
فاطر مرصوصین
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۰/۰۳
    ...

جملات زیبا

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۶ ب.ظ


اگر به کاری غیر از شناخت خود مشغولی،

در تاریکی‌ها متحیر می‌مانی



"نهج‌البلاغه-خطبه 176"


@@@@@@@@@@@




بــرخی آدمها به یــک دلیل از مــسیر زنــدگی مــا می گــذرند:

بـه مــا درسهایی بــیامــوزند کــه اگــر "می مــاندند" هــرگز یــاد نــمی گــرفتیم...




@@@@@@@@@@@@@


زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه هایش را سیر کند

ناچار گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد

زمستان تمام شد و جوجه ها زنده ماندند و کلاغ مرد

جوجه ها گفتند خوب شد که مرد خسته شدیم از این غذای تکراری


@@@@@@@@@@@@@@@@@



هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن ؛ حرمت ها شکسته میشود ...

هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن ؛ تبدیل به وظیفه میشود ... !!!




@@@@@@@@@@@@@




باید یاد بگیریم استاد تغییر باشیم نه قربانی تقدیر .


در بازی زندگی اگر عوض نشویم تعویض میشویم


@@@@@@@@@@@@@





در زندگیت به کسی اعتــــماد کن ،

که به او ایمــــان داری  نه احســاس . . .


@@@@@@@@@@@@@@@@


جاذبه ی سیب ، آدم را به زمین زد و جاذبه ی زمین ، سیب را !

فرقی نمیکند ؛

"سقوط" سرنوشت ِ دل دادن به هر جاذبه ای غیر از خداست ...








نمی فهمم

وقتی به نماز می ایستم

                من ، تو را می خوانم… ؟!

                                      یا تو ، مرا می خوانی …. ؟!

                      فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . .









در خود نگاه میکنم تا ببینم خطا کجاست؟؟

                          بعد از کمی تامل و قدری سکوت پی می برم …

                                                                       آنجا که خالی از خداست،خطاست !








فقط بخاطر مردم تغییر نکن.

این جماعت هر روز تورا جور دیگری می خواهند


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



فقر ، شب را " بی غذا " سر کردن نیست ..


فقر ، روز را " بی اندیشه" سر کردن است....


@@@@@@@@@@@@@


زندگی مثل یه جاده ای است که من وتومسافرش هستیم قدرلحظه هارا بِدون شاید فردا دیگه نباشیم!





  • سما علیزاده

نظرات  (۱)

سلام بانوی مهربانی ها
بسیــــار زببا و قابل تامل بود....
تشکر
پاسخ:
سلام گلم
حالت چطوره خوبی .ممنون ازاینکه قابل دونستی بهم سر زدی

در دل امید دارم و در سر هوای دوست
من طوطیای چشم کنم خاک پای دوست

از من به دور گشتم و از خویشتن تهی
جز آرزوی نیک ندارم برای دوست

گویندانتظار بسی سخت و مشکل است
من در به در شدم که بیابم سرای دوست


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی