فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

فاطر مرصوصین

نام یکی از سوره های قرآن + مرصوصین

مشخصات بلاگ
فاطر مرصوصین
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۰/۰۳
    ...

محرم هم تمام شد

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم





سلام


ماه روضه ی اربابه ، دل فاطمه بی تابه


تمام شد ، هنوز نیومده ... چه زود تموم شد چه زود بیست و هشت شب با حال با امام حسین علیه السلام تمام شد . همش قبل محرم به خودم می گفتم محرم بیاد دیگه به ارباب قول می دم آدم شم ... نه باز هم دروغ محرم هم تمام شد ...


چقدر زیبا بود لحضاتی که روضه خون رو منبر روضه سرباز شش ماه حضرت رو می خوند ، با ارباب مینون اون همه جمعیت درد و دل می کردی به قول بچه ها سیم به امام حسین علیه السلام وصل می شد هی ناز آقا رو می کشیدیم .


تا روضه خون می گفت السلام و علیک یا مظلوم  دلت واسه کربلای آقا تنگ می شد که ای کاش یه محرم هم من رو ارباب ببر کربلا واسش گریه کنم .


دلت واسه علی اصغر آقا جان می سوخت که آب ...


بیست و هشت روز و شب ، هم  صبح مجلس آقا و  هم شب روضه گردی ارباب که ارباب  و تنفس علینا ... مثل گدای بی چیزی که ( خودمو می گم با شما


نیستم ) از همه جا رونده منم اونی که جا مونده منم مثل همه تمام شهدا به کام من عسل ...  خودم می دونم آقا جون لیاقت ندارم ... ولی شما


عادت به احسان دارید ...


حرف زیاده این هم یه درد و دل بود ، بیایین برا هم دعا کنید این سلام هم به نیابت حضرت ارباب غریب مهدی صاحب الزمان بدیم به امام حسین علیه السلام







أَلسَّلامُ عَلَى الْمُرَمَّلِ بِالدِّمآءِ،


أَلسَّلامُ عَلَى الْمَهْتُوکِ الْخِبآءِ ،


أَلسَّلامُ عَلى خامِسِ أَصْحابِ الْکِسْآءِ،


أَلسَّلامُ عَلى غَریبِ الْغُرَبآءِ ،


أَلسَّلامُ عَلىکشَهیدِ الشُّهَدآءِ ،


أَلسَّلامُ عَلى قَتیلِ الاَْدْعِیآءِ ،


أَلسَّلامُ عَلى ساکِنِ کَرْبَلآءَ ،


أَلسَّلامُ عَلى مَنْ بَکَتْهُ مَلائِکَةُ السَّمآءِ،

_________________
پیامبر(ص) به على(ع) فرمود:
                                                   «انت منى بمنزلة هارون من موسى  الا انه لا نبى بعدى؛ ».
                          « تو نسبت به من، به منزله هارون از موسى هستى جز این‌که بعد از من پیامبرى نیست».

       
                                                           
           أللَّهُمَّ العَـن صَنَمی قُرَیشٍ وَجِبتَیهَا وَ طاغُـوتَیها وَ إفکَـیها وابنَـتَیهِمَا اللَّذَینِ خالَفا أمرَکَ وَ أنکَرا وَحـیَکَ
  • سما علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی